​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Office_365_logo2.pngmykoob.png ​​​​​​​​​​  EN LV 
  Nod​arbību saraksts

Skip Navigation Linksmarketings-un-inovacijas

​​​​Mārketings un inovācijas

Tirgvedības un tirdzniecības speciālists ​organizē un/vai veic tirgus izpēti, analizē tirgus izpētes rezultātus, izstrādā marketings un inovacijas2.jpg​​tirdzniecības plānu un organizē tā īstenošanu, veic pasākumus produktu virzīšanai tirgū, veic sarunas par līguma slēgšanu pārdevēja vai pircēja vārdā. Palīdz nodrošināt organizācijas tirdzniecības darbību, ievērojot Latvijas Republikas normatīvo aktu, kā arī Eiropas Savienības saistošo starptautisko dokumentu prasības, kā arī veic līdzīga satura pienākumus. Tirgvedības un tirdzniecības speciālists strādā tirdzniecības uzņēmumos.​

Kvalifikācija:  tirgvedības un tirdzniecības speciālists
Studiju ilgums: 2 gadi​ (2.5 gadi nepilna laika)
Izglītības ieguves forma: klātiene​​, nepilns laiks

Studiju kursi